שנת הלימודים הולכת ומסתיימת ואת/ה כקברניט מרים את העיניים לאופק.

השנה  את/ה בטח רוצה לסיים את שנת הלימודים באירוע בעל תוכן משמעותי ויחד עם זאת לא מפגש כבד, ו/או להיערך למפגש למידה לצוות המצוין שלך לימי ההערכות.

על רקע היכרותנו מהעבר, ועל בסיס ידיעתך את יכולת 'תרומתנו המקצועית, אני רוצה להסב את תשומת לבך כי גם השנה אנו פועלים במסגרת עמותת המורים לקידום ההוראה והחינוך הפועלת במסגרת הסתדרות המורים, וגם במסגרת השתלמויות מוסדיות של הפסגו"ת.

במסגרת פעילות העמותה לקידום המקצועי אנו מנחים את הנושא:

פיתוח המנהיגות החינוכית – העוצמה בצוות החינוכי.

בין היתר תוכלו לבחור מפגשי למידה בנושאים הבאים: (ויש עוד…)

כל המפגשים נעשים כתהליך סדנאי המשתף את המורים באופן פעיל ומרגש במפגש.

1. פיתוח כישורי ויכולות המנהיגות החינוכית (של כל מורה בבית ספרך) – הבמפגש מאפשרת . המורה יוכל לראות עצמו כראש צוות הלמידה של כתתו וילמד כיצד לרתום תלמידים, מורים והורים וידע כיצד ליצור את מחויבותם להצלחה.

2. 'המורה הרגיל' – 'המורה הבלתי רגיל' – במפגש מתאפשר למורים להסתכל על תפקידם מזווית ראיה חדשה, היוצרת הזדמנות לנקוט גישה פרואקטיבית (יזומה) להעצמת תלמידים ועמיתים. המורה המעצב – 'הבלתי רגיל' הוא אותו מורה המצליח לגרום לתלמידיו לעצב מחדש את צפיותיהם מעצמם, וליצור בכך תהליך מחולל צמיחה והתפתחות אישית וכיתתית בלתי רגילה.

3. עוצמת האחריות והסמכות של המורה טמונה במנהיגות החינוכית – המפגש עוסק  בדילמות יישום האחריות והסמכות של כל מורה בכתתו, וכל הצוות החינוכי בכל מרחב בית הספר. בפגישה נציג פתחים חדשים לפעולה חינוכית אפקטיבית. הסדנה מאפשרת למחנך ולמורה להתחבר למקור הערכי והמוסרי בעבודתו החינוכית ולפתח אסטרטגיה אפקטיבית להעצמת השפעתו על הסדר ותהליך ולמידה.

4. יצירת הנעה, יוזמה, רתימת תלמידים ויצירת מחויבות אצל תלמידים לאחריות אישית להצלחה – הוא אחד מתפקידיו החשובים של המורה כמנהיג וכמחולל הצלחה. פיתוח מודעות והקניית מיומנויות להנעה ולרתימה ממקום חדש. למורים תהיה הזדמנות להבחין מה מעצים את תלמידיהם ואת עצמם בהתמודדות החינוכית.

מפגשי למידה נוספים

צוות מנצח יצירת מוראל ו'גאוות יחידה' FISH – הכרה והוקרה לעשייה החינוכית -מצליחים יחד. מפגש סדנאי המפעיל את כל הצוות המצוין שלך, בשמחת חיים אהבת אדם, והצוות יקבל תובנות מדהימות לבניית חדר המורים כצוות מנצח, וגם הדרך לפיתוח אקלים חינוכי מעצים בכתה.

מטרות ויעדים אינם רק סימון מקום אליו שואפים להגיע. נחקור ונלמד יחד – כיצד מסמנים מטרות תוצאתיות אישיות ובית ספריות נכון, איך מנסחים ובוחרים 'מטרות חכמות', איך יוצרים ובונים מטרות לתלמידים ולצוות החינוכי, איך יודעים אם אנחנו מחוייבים ודלוקים' על מטרה או שבחירתה הציתה את תשוקתך להשיג. מפגש ראוי מאד לימי הערכות. נדרש שיתוף מנהל בית הספר וההנהלה בהכנה למפגש.

סדנת ODT לומדים הנהגת כיתה ומנהיגות חינוכית מהרועים – במרכז לפיתוח מנהיגות – פיתוח והעצמת הצוות החינוכי שלכם, וגילוי המנהיג הטמון שבכל מורה. חוויה לימודית בלתי רגילה לצוות החינוכי.

'תחקיר מוקיר' – סיכום שנת הלימודים – למידה מהצלחות כארגון לומד. למידה מפעילה וחוקרת אירועים מוצלחים שחוו המורים במהלך השנה במטודיקת 'תחקיר מוקיר'. חוויה מרגשת ומעצימה החושפת גדולה אנושית ומקצועית בצוות החינוכי.- מאד משמח ומביא ברכות והוקרה לכל מי שעשה השנה.

נשמח לתת מענה לכל מפגש למידה שתבקשו בתחום החינוכי ארגוני פדגוגי וערכי.

הכי חשוב: נשמח כמובן להעביר לך את תכנית המפגש / הסדנה המבוקשת ומצגת במייל.

לכן, את/ה מוזמנ/ת להעביר לנו את כתובת הדוא"ל שלך/של בית הספר וכך נוכל לעדכן אותך באופן ישיר וזמין על הסדנה המבוקשת, על יוזמות חדשות, מאמרים ומצגות מרתקות לשרותך.

השגת תוצאות (הישגים) טובות בבית הספר
תלויה בהשקעה ב… אימונים!

אנו מזמינים אותך ואת צוותך לחוויה לימודית מעולם אחר.
עולם שבו יוצרים תוצאות טובות היוצרות את התרוממות הנפש ולא הסברים טובים שיוצרים… את מפח הנפש…
האם גם את/ה רוצה לדעת כיצד לגרום לצוות הניהול שלך, לסגל המורים ולתלמידים לרצות ולהשקיע ואף ליהנות מההתמודדות עם האתגר?! – אתגר אותנו!

מנהל בית ספר שיודע לקחת מאמן מקצועי בעל ניסיון מוכח ומוצלח, ולעמוד בראש קבוצת המורים כ'קפטן' וללמוד כיצד לאמן את המורים והתלמידים לחולל הצלחות, לגרום להם לרצות להתאמץ עד קצה גבול היכולת – הוא המנהל שגם קוטף את הפירות!
ותוצאות (כידוע כבר), משיגים רק באימונים ו'במשחקים'!

את/ה תביא/י את הקבוצה (סגל המורים), תהיה/י מוכנ/ה להיות ה'קפטן', אנחנו בגלעד נביא את המאמנים עם תכנית האימונים, וההצלחה תהיה שלכם!
כל השתלמות מוסדית אתנו הופכת למשחק פדגוגי מחולל תוצאות תוך כדי ההשתלמות!

עסקה הוגנת הלא כן? אנו כבר יודעים שמחכה לך הזדמנות חדשה!

הבטחה: אנו נביא את מלוא האכפתיות, המחויבות והניסיון מקצועי שלנו להצלחתכם!

ועל זה אתם יכולים לסמוך!

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף, הצעת מחיר, לתאום מפגש ולכל שאלה ובקשה!

סגירת תפריט