סדנאות וקורסים לשיפור ביצועים ותוצאות

למנהל/ת ההדרכה /פיתוח ארגוני / מש"א 
 
האפשרויות המגוונות והבלתי רגילות להעצמת ההון האנושי בחברה ובארגון שלך, מובאות כאן לשרותכם.
הסדנאות וההדרכות מחולקות לפי תחומי העיסוק של עובדיך.

 
 
א. סדנאות לפיתוח כישורי מנהלים
 
שיפור מיומנויות ניהול
  1. רתימה ויצירת מחויבות עובדים להצלחה בתפקידם ומשימתם.
  2. ניהול משתף (PARTICIPATION MANEGMENT) – אסטרטגית ניהול היוצרת תשתית לצמיחה מקצועית עסקית ואנושית.
  3. האתגר להפוך את ה'דפקט' ל'אפקט' – אחריותו של המנהל לטיפול במפחי נפש של עובדיו ולקוחותיו. 
  4. פתרון בעיות וקבלת החלטות (באסטרטגית הנטש"לה: נקודה טעונת שיפור ליצירת הצלחה).
  5. התמודדות אפקטיבית במצבי לחץ ושחיקה בתהליכי העבודה.
  6. פיתוח כישורי המנהיגות בתפקיד המנהל.
  7. המנהל כקברניט בניהול היחידה בתקופה סוערת (ניהול שינוי).
  8. המנהל כחונך/ מאמן עובדיו להצלחה.
  9. העצמת האחריות והסמכות בתפקיד הניהול.
  10. ההסכמה – כמרחב לצמיחה אישית של עובדיך וצוותך.
  11. אחריות המנהל בתהליך עשיית החלטות כתהליך שלם הכולל: זיהוי צרכים, הגדרת הבעיה, דיון בחלופות, קבלת החלטה, הנחיות לביצוע והאצלת סמכות, ביצוע, בקרה והערכה.
  12. ניהול ורענון שיחת הערכה אפקטיבית עם עובדים. הקנית מיומנות הערכת עובדים.
  13. התאמת הסגנון הניהולי האישי לצרכי התפקיד (אפקטיביות ניהולית והכרות עם סגנונות ניהול).
  14. יצירת מצוינות בעבודת צוות העובדים .
  15. ניהול אפקטיבי של ישיבות ודיונים – והשפעתם על התפוקות והתוצאות.
  16. ניהול אפקטיבי של משאב הזמן.
  17. תקשורת אסרטיבית.
  18. ניהול מו"מ עסקי מוצלח.
  19. נוהל איכות לטיפול בתלונות לקוחות (פנים וחוץ).
  20. תפקידו של המנהל בהובלת תהליכי השינוי וההתחדשות בחברה.
  21. הערכת תהליכים ותוצרים של יחידה.
  22. ניהול מתקדם ועכשווי – גישות ניהוליות חדשות.
  23. ניהול מפגש עם לקוחות – לגרום ללקוח לבחור בנו כפרטנר עסקי.
  24. הצגה אפקטיבית של נושא היוצר הקשבה, רתימה ושיתוף פעולה.
  25. עיצוב התרבות הארגונית ביחידה – והשפעתה העסקית והאנושית.
  26. 'מי יתפוס את הדג?'- כסדנה להעצמת יחסי אנוש בעבודה ופיתוח צוותים.
 
ב. סדנאות להנהלה הבכירה

(בחברה: למנהלי מחלקות לניהול הביניים, להנהלה הראשית והנהלת מדורים).
 
  1. 'אנשים תמיד רעבים להערכה'….. – ניהול שיחת הערכה עם עובדים.
  2. רענון שיחת הערכת עובדים.
  3. פיתוח כישורי המנהיגות בניהול.
  4. 'צוות מנצח'- כיצד יוצרים צוות עם גאוות יחידה ומוכנות להוביל.
  5. המנהל כגורם מניע ורותם עובדיו למצוינות ואיכות בשרות.
  6. 'שרשרת הזהב' – עובדי החברה כלקוחות ההנהלה.
  7. להפוך את הדפקט לאפקט – מנהלים ועובדים רוכשים מיומנויות התרת קונפליקטים תוך צמיחה והעצמה אישית.
  8. תקשורת אסרטיבית – ככלי לפעולה עסקית מקצועית ואנושית מוצלחת.
  9. הסכמה – ככלי לפיתוח האחריות והמחויבות האישית של עובדי החברה.
  10. אומנות המכירה – מה באמת רוצה הלקוח שלי? – הקשבה לצרכים כנתיב יוצר הצלחה.
  11. מיומנות סיכום דיונים וישיבות, ותהליך בקרת היישום.
  12. אימון בפרזנטציה – הצגה 'מדליקה' של נושא היוצר הקשבה ורתימה ושיתוף פעולה.
  13. 'כל תלונה – היא הזדמנות בתחפושת!'….. (טיפול נבון בתלונות הלקוח).
  14. 'בא לשכונה בחור חדש' …- סדנה לקליטת העובד החדש.
  15. הנזיר שמכר את הפרארי – תובנות הניהול והמנהיגות מתוך הספר של שארמה.
  16. התרבות הארגונית בחברה והשפעתה על ההצלחה העסקית.
 
ג. סדנאות לעובדי השירות בחברתכם
 
  1. 'הלוחש לסוסים' – פיתוח יכולת ההקשבה כבסיס למיומנות תקשורת בין אישית אפקטיבית.
  2. 'למה מי אתה'? – העצמת האחריות והסמכות בתפקיד נותן השירות.
  3. 'משרתם של שני אדונים'- התמודדות אפקטיבית עם הקונפליקט: דרישות ההנהלה ודרישות הלקוח.
  4. 'מי יתפוס את הדג?'
    א. כסדנה להעצמת יחסי אנוש בעבודה, ופיתוח צוותים.

    ב. כסדנה להגברת מכירות.
    ג. כסדנה לשמירת לקוחות.
  5. מצוינות ואפקטיביות בשרות בטלפון.
  6. פיתוח יכולת מיומנות לתקשורת אסרטיבית.
  7. פיתוח האינטליגנציה הרגשית – ככלי בלתי רגיל בשירות ובניהול בחברה.
  8. איש השרות המכירתי – כמוביל יזם ואחראי לפיתוח העסקי בתחום אחריותו.
  9. אומנות המכירה.
  10. התמודדות עם 'לקוחות קשים'.
  11. איכות ומצוינות בשירות היחידה/האגף.
  12. 'כל תלונה – היא הזדמנות בתחפושת!'….. (טיפול נבון בתלונות הלקוח).
 
ד. פעילויות מתמשכות בפיתוח ארגוני של יחידות ביצוע בחברה
 
  1. אימון אישי להעצמת המנהל בכניסה לתפקיד חדש, או בהתאמה למצב עסקי חדש באגף/ מחלקה.
  2. אבחון ארגוני – איתור נקודות חוזקה וחולשה בחברה, וקביעת יעדים תוך בחירת סדר העדיפויות.
  3. שינוי ארגוני – פיתוח תהליך המאפשר התאמת דרכי הפעולה של החברה להרחבת והעמקת הפעילות השיווקית הניהולית והעסקית.
  4. ניהול משתף – (PARTICIPATI MANEGMENT) – אסטרטגיה מנצחת למיצוי היכולת האנושית והמקצועית בסניף/יחידה.
  5. פיתוח המנהיגות האישית בכל תפקיד ביחידה / אגף / ובמחלקה.
  6. המשוב ככלי לפיתוח מערכתי אישי והעצמת יחסי עובדים ומנהלים.
  7. מגוון סגנונות הדיון לרתימת המשתתפים בהנחיית מפגשים.
  8. פיתוח ואימון צוותי שיפור.
  9. פיתוח ואימון צוותי איכות.
  10. פיתוח ארגוני עסקי ואנושי ביחידה/ מחלקה סניף.
  11. מיומנויות איכותיות בתקשורת בין אישית וצוותית.
  12. חלון הראווה שלנו – העצמת התדמית העסקית בקרב לקוחות היחידה / האגף /החברה.
  13. מכירה יזומה של מוצרי החברה (טלמרקטינג).
  14. מחויבות ומצוינות בשרות.
  15. עיצוב תפיסת השרות בטלפון.
  16. עיצוב התרבות הארגונית ביחידה – והשפעתה העסקית והאנושית.
 
ה. העצמת עובדים וצוותים ושיפור מוראל הצוות
 
  1. 'גונג הו' – העצמת העובדים לטיפוח 'גאוות יחידה' חיזוק תחושת השייכות והמחויבות לחברה.
  2. איך נראה חלון הראווה שלנו? איך מסתכל הלקוח על כרטיס הביקור שלנו? – העצמת התדמית העסקית בקרב לקוחות היחידה / האגף /החברה.
  3. ניהול משתף – (PARTICIPATI MANEGMENT) – אסטרטגיה מנצחת למיצוי היכולת האנושית והמקצועית באגף/יחידה.
  4. הקמת פיתוח ואימון צוותי שיפור.
  5. סדנה לגיבוש צוות חדש.
  6. צוות מנצח – העצמת הצוות למצוינות ועמידה בהישגי ויעדי החברה .
  7. FISH  – 'מי יתפוס את הדג?'- כסדנה להעצמת יחסי אנוש בעבודה ופיתוח צוותים, יצירת אנרגיות חיוביות ומוראל גבוה.
  8. האתגר להפוך את ה'דפקט' ל'אפקט' – אחריותו של כל עובד בצוות החברה לטיפול במפחי נפש של שותפיו לצוות.
  9. OUTDOOR TRAINING – סדנאות בטבע לפיתוח עבודת צוות סינרגטית, וגיבוש צוותים.

  • דברי המנהל

    יהושוע גלעד

    יהושע (צ'יק) גלעד

    יועץ ארגוני בכיר ובעל ניסיון של יותר מ-30 שנים בתחום הייעוץ לפיתוח ארגוני. "הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי - במי שאנחנו.ואתם כמנהלים כבר יודעים, כי מה שעושה את ההבדל בהדרכה בייעוץ ובאימון, הוא לא רק הידע והניסיון של היועץ הארגוני. מה שעושה את ההבדל בין יועצים, מנחים ומאמנים הוא המימד האנושי בהדרכה, הגישה של היועץ כאדם, האינטגריטי, המקצועיות שלו, וגם שמחת החיים ואהבת האדם שהוא מביא עמו ועל זה, אתם יכולים לסמוך!"

  • גלעד וידאו ארגוני

    סיכום תהליך פיתוח והעצמת שדרת הניהול בחטיבת התפעול תיעוד מיזם פורץ דרך במחלקת ציוד מכני בנמל אשדוד – מנהל מיוחד מאד

    למחלקת סרטי הוידאו